doa

doa
amalan hidup

09 April 2015

Jasa seseorang pasti tidak dilupa

Saya sudah jadi guru dari bulan Jun1998 hingga 9 April 2015 sudah menjangkau 17 tahun. Hari ini,petang 9 April 2015 di SMK Klian Pauh,Taiping saya bertemu seseorang yang mengingatkan saya mulanya saya bertatih untuk menjadi pendidik.

Masanya ialah bulan Februari 1998 hingga bulan Mei 1998 di SMK Dato' Haji Hussein,Selama ,Perak. Saya menjalani lathan praktikal mengajar selama 3 bulan sebagai memenuhi tuntutan untuk beroleh Diploma Pendidkan dari Universiti Sains Malaysia,Pulau Pinang.

Ini gambar dirakam petang tadi. Sesungguhnya Cg Abdul Malik banyak berjasa kepada saya. Semasa praktikal,Cg Malk jadi mentor @ guru pembimbing. banyak nasihat ,tunjuk ajar dan tips beliau berguna sehingga sekarang.

Kesimpulannya,pertemuan sekadar 5 minit cukup memesrakan dan memberi makna.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan